Samen sterk tegen het coronavirus
LOGO_kopiëren.png
Website%20icarus_edited.jpg

Corona- en andere ziektemaatregelen voor patiënten

Voor en tijdens uw consult:

• Het dragen van een mondmasker is niet meer verplicht maar draag het bij symptomen (verkoudheidsklachten).

• Breng indien gewenst een eigen handdoek mee.

• Gelieve uw handen te ontsmetten voor en na uw consult.

• De tijd die in de wachtzaal gespendeerd wordt dient tot een minimum beperkt te worden. Er wordt gestreefd zo stipt mogelijk op schema te blijven. Gelieve ten vroegste 5 minuten voor aanvang van de afspraak de wachtzaal te betreden.

• Tracht zoveel mogelijk alleen aanwezig te zijn op de afspraak.

Neem contact op met uw therapeut in de volgende gevallen:

• Vertoont u zelf ziektesymptomen of bent u in contact gekomen met een zieke? Gelieve uw afspraak te annuleren.

• Moet u een coronatest laten afnemen, wacht u nog resultaten af of bent u positief getest op corona? Neem hierover contact op met uw therapeut.

Alvast bedankt om deze maatregelen in acht te nemen. Zodoende kan de praktijk geopend blijven en zal alles zo vlot mogelijk kunnen verlopen.

Maatregelen voor de therapeut

Om de praktijk open te kunnen houden, nemen wij als therapeut de volgende maatregelen:

• We reinigen alle contactoppervlakten in de kabinetten voor aanvang van uw behandeling.

• We verluchten regelmatig de ruimte.

• We dragen in de praktijk een mondmasker bij ziektesymptomen.

• Wij werken zoveel mogelijk op wisselende tijdstippen om de contacten onderling te beperken.